ANUNȚ!
Liceul cu Profil Sportiv Buiucani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei de director adjunct pentru activitatea sportivă.
Condiții de participare la concurs
La funcţia de director adjunct al instituţiei de învățământ general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
– deţine cetăţenia Republicii Moldova;
– are studii superioare de master (nivelul 7 CNC) sau echivalente;
– deține o experiență profesională de cel puțin trei ani într-o funcție de conducere sau în activitate didactică;
– la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani;
– cunoaşte limba română (pentru angajare în localitățile populate de diferite grupe minoritare unde predarea se realizează în limbi materne sau instituțiile unde limba de predare este alta decât limba română – cunoaşte limba română la nivel de comunicare şi limba respectivă);
– este declarată aptă din punct de vedere al sănătății, pentru exercitarea funcției, conform certificatului medical eliberat în condițiile legii de medicul de familie;
– nu are antecedente penale;
– nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin.(1) lit.a) și b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, în temeiul unui act incontestabil;
– nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere;
– demonstrează o reputație ireproșabilă. Nu poate fi admisă la concursul pentru funcția de director persoana care:
– a fost condamnată pentru infracțiuni grave, deosebit de grave, excepțional de grave săvârșite cu intenție, chiar daca antecedentele penale au fost stinse;
– are antecedente penale nestinse pentru comiterea altor infracțiuni sau interdicții pentru comiterea acestora;
– manifestă un comportament sau desfășoară o activitate care nu este compatibilă Codului de etică al cadrului didactic, confirmată prin decizia Consiliului de Etică necontestată;
– a comis un abuz prin care a încălcat drepturile și libertățile fundamentale ale omului, stabilit prin hotărâre judecătoreasca emisă de instanțele naționale sau internaționale;
-Actul de concediere sau de destituire din funcție rămâne incontestabil la data expirării termenului de contestare sau la data rămânerii definitive și irevocabile a hotărârii judecătorești, în cazul contestării acestuia
Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director adjunct al instituţiei de învățământ depun personal sau prin reprezentant (în anticamera instituției), prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
– cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. l la Regulamentul de concurs;
– copia actului de identitate;
– copia/copiile actului/actelor de studii;
– copiile actelor care atestă vechimea în activitatea managerială didactică a candidatului;
– curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulament de concurs;
– certificatul medical eliberat de medicul de familie ce atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere al sănătății, pentru exercitarea funcției;
– cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;
– declarația pe propria răspundere privind prezentarea, la data interviului a proiectului planului de dezvoltare a instituției pentru cinci ani. Pentru concursurile anunțate în ultimul trimestru al anului, proiectul planului va cuprinde perioada de 5 ani începând cu 1 ianuarie a următorului an;
– declarația pe propria răspundere că persoana nu are interdicții de a ocupa funcții de conducere și ca are o reputație ireproșabilă în sensul prevederilor pct.14, subpct.11 din Regulamentul de concurs.
Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/internaţional etc.
În cererea de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Dosarele de participare la concurs nu pot fi completate cu acte ulterior expirării termenului de 30 de zile din ziua publicării anunțului fără solicitarea comisiei de concurs.
În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, certificate ”corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității sau de conducătorul în care candidatul activează sau prezentate în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoţite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului. În cazul de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.
În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poştă, actele necesare de a fi depuse în copie pot fi autentificate de notar, certificate ”corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității sau de conducătorul instituției în care candidatul activează sau prezentate în copii.
Dacă documentele respective se prezintă în copii, originalele (copiile autentificate) trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului.
În cazul de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.
În cazul în care dosarul de concurs se depune prin e-mail, toate actele necesare se scanează în format PDF sau JPG. În acest caz, în ziua desfăşurării concursului, sub sancţiunea neadmiterii la concurs, candidatul trebuie să prezinte originalul dosarului de concurs. Dispozițiile pct. 21 alineatul trei din Regulamentul de concurs se aplica în mod corespunzător.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere, fapt ce se consemnează în cererea de participare la concurs. În acest caz, candidatul are obligația sa prezinte cazierul judiciar în termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii ordinului de numire.
În cazul depunerii dosarului de către candidat personal sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.
Actele vor fi depuse în anticamera Liceului cu Profil Sportiv Buiucani, pe adresa: Chișinău, str. Alba Iulia 200/2, etajul 2.
Data-limită de depunere a actelor – 13. 07. 2025, ora 17.00
Informații privind bugetul instituției pe ultimii ani pot fi accesate pe site-ul Primăriei municipiului Chișinău/decizii/ Decizia Consiliului municipal Chișinău nr.23/2 din 27.12.22 „Cu privire la aprobarea bugetului municipal Chișinău pentru anul 2023 în lectura a doua”, Dispoziția viceprimarului municipiului Chișinău nr.663-d din 29.12.2023 „Cu privire la aplicarea bugetului municipal Chișinău provizoriu pentru anul 2024”. Dispoziția Primarului general nr.588-d din 27.12.2024 „Cu privire la aplicarea bugetului municipal Chișinău provizoriu pe anul 2025”
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare: Ana Chirtoacă, telefon de contact: (022)581891; adresa electronică: limps.lic@gmail.com
Bibliografia concursului în funcție de tipul instituției de învățământ poate fi accesată pe linkul: https://ctice.gov.md/testare-directori-acte-normative/